Wednesday, July 17, 2013

Viata m-a invatat

Tot ce n-am invatat la scoala....m-a invatat viata! Sa acord credit doar celor care merita (pfffff, oare?).....sa fiu suspicioasa in situatii suspecte (pffff,oare?)....sa nu ridic degetul mijlociu in trafic, sa nu injur pe net, sa nu traversez printre masini , tot cu degetul ridicat....sa nu chinuiesc animalul care nu ma iubeste pe mine , ci pe menajera...ca ea ii da de mancare , nu eu....sa nu arunc chistoacele peste gardul vecinului .....sa nu insist cu al 2 lea telefon cand barbatul meu nu raspunde la primul, sa nu trag cu ochiul in lista lui de apeluri.....sa nu-mi mai spionez prietenii virtuali de pe fb.....sa nu beau ceai verde la 9 seara..., sa nu iau somnifere , sa nu ma uit la filme xxx, sa mi sun unchiul din Ardeal, ca tot ma laud ca mi a fost ca un tata ....(..acu, batran si bolnav si ma are doar pe mine.)..sa nu ma mai parfumez inainte sa ma culc, fiindca e toxic parfumul....sa nu sforai in somn, sa ma demachiez inainte de culcare (offff), sa nu ma mai confesez prietenei celei mai bune ..ca nu se stie cat de buna e .(hehehe).si ce-i scapa, la o adica....etc . Viata m a invatat de toate...ce nu m a invatat...CUM S-O TRAIESC CU ADEVARAT !

No comments:

Post a Comment