Wednesday, July 17, 2013

Ciupercescu

In adolescenta dupa care imi plang acum in pumni...a existat un baiat pe care a cazut toata vina nereusitelor mele de la olimpiadele din anul acela ...si nu numai!chiulurile mele de la scoala, fuga prin spartura gardului din spate la el acasa , unde cantam la pian...(totul intr-un fel atat de inocent !)...toate lui i se datorau...La festivitatea de premiere de la sfarsitul clasei a 11 a , diriginta mea , profa de romana, a dracului rau si ciudoasa pe mine ca eram indragostita, a strigat premiile : ''Premiul 1, D. R.....El , desi terminase demult liceul, era langa mine si ma tinea de mana sa nu pic lata ....mi- am auzit numele ca prin vis....nu am vrut sa -mi desclestez degetele dintr-ale lui...am vrut sa -l iau cu mine, acolo , in raiul premiilor ravnite....curand dupa aceea, si parintii lui si ai mei ne-au despartit, au facut-o cu atata ura si incapatanare , ca m-au lasat perplexa ptr toata viata....bieti parinti !

No comments:

Post a Comment