Wednesday, July 17, 2013

Eu si Gina Pistol

M-am lamurit o data ptr totdeauna... cea mai sincera dragoste este dragostea pentru mancare ! Cand deschid frigiderul, ochii mei, gura mea ,nasul meu exprima pe loc sincere sentimente ptr ceea ce vad, miros sau gusta. Nu pot minti pe nimeni , nici macar pe mine. Am lipit asta -iarna , pe usa frigiderului meu, o poza sexi cu Gina Pistol ( stiti ca nu e model de suplete , dar merge ). De cate ori ma apropiam de frigider, Gina imi arata un popou obraznic , niste sani SF.....oftam si -mi innabuseam sincerele sentimente de dragoste ptr ceea ce se gasea DINCOLO ! Imi iubesc sincer frigiderul....de ce sa nu recunosc ??Am investit mult in marimea lui, in design-ul lui, in continutul lui....pana joi insa, TREBUIE SA PUN LACATUL !!!! Bye, bye, my old friend.....

No comments:

Post a Comment