Wednesday, July 17, 2013

Un ardelean la Bucuresti - Scarile rulante

Ameninta-l pe Vanea ca ii iei tigarile...ameninta-l cu foamea....ameninta-l cu abandonul...cu moartea...cu Paucea !!!! Nimic nu-l sperie mai tare decat scarile rulante din Mall. Azi aveam in cele 4 maini ale noastre , deci 20 de degete total, cateva pachete de la Media Galaxi. Intrebarea obsedanta a lui V. era cum o sa coboare pe scara rulanta, de care il desparte o frica morbida !....deci, cu inima cat un purice , cu mainile ocupate, s-a oprit in dreptul lor, sus !. Eu am pasit si am luat-o la vale...el era cu un picior ridicat. neindraznind sa-l aseze pe scara..''Vanea , pune pachetul pe scara , sa coboare singur !!!!" . Vanea a pus pachetul pe trepte...dar el era tot sus !Pachetul o luase in jos si dadea semne de dezechilibru total....il vedeam clatinandu-se spre mine...daca s-ar fi rostogolit, praf se facea bunatate de aspirator.... am luat-o in sus , spre el...ce mai, ca-n filmele de comedie! In spatele lui Vanea, coada !Toti zambeau....Am recuperat pachetul de pe scari, pe Vanea....pe mine , ca nu stiu pe unde mai eram....of, of, grea-i pedagogia asta cu ardeleanu' meu !

No comments:

Post a Comment