Wednesday, July 17, 2013

Despartirea de trecut

Ascult ''Conexiuni''....si ma uit in urma, peste umar....furisez un ochi , poate, poate....e in spatele meu ....''iesi din viata mea'' , ne-am spus reciproc, intr-un glas, ca la comanda...si ptr prima data, intr-un an si 3 luni, ne-am pus de acord....incerc sa ascund mizeriile sub covor, amintirile la gunoi....sa pastrez totusi tristetea momentului, poate asa ma voi induiosa eu de mine insami ....altfel , nu-mi voi ierta deciziile proaste...voi fi neinduplecata cu ratacirea mea , cu prostia mea, cu multe ale mele.....Cine spune ca suferinta te caleste...e un mare nepriceput !Suferinta te arunca in HAU ! Vad insa mana/mainile care se intind spre mine....e cazu sa le iau in serios.....''Diana, sunt aici ptr tine, prinde te de mana mea...si o sa fie bine !''

No comments:

Post a Comment