Wednesday, July 17, 2013

Ma mut la mama

Am fost ieri la teatru, cu prietenii..cu niste invitatii..Casa Armatei, piesa ''Ma mut la mama''...revazuta ! O vedeam a 2a oara ptr ca ne placuse ...se lasa intunericul in sala, suntem anuntati sa ne inchidem mobilele, sa nu filmam, sa nu inregistram...Eu, cu telefonul in mana si castile la urechi, chestie care o nedumirea oarecum pe prietena mea, Gabi...cum sa stai la o piesa cu castile in urechi ! ''Da-ti-le jos, ai innebunit, Diano !?'' ...incepe piesa...Eu : ''Vanea , auzi bine ?'' El :"nu preaaaa''..Ce sa auda baiatu'....era prea departe de scena...ma aplec peste cele 3 persoane care ma desparteau de sotul meu...'' Vezi ca nu aud nimic de-aici...sunt locuri libere in fatza''...El , nici nu apuca sa se dezmeticeasca si sa mi dea reject ca eu am si tasnit, aplecata de spate , si m am asezat in randul 2 !De aici , Paucea auzea de mama focului ..''auzi, Vanea?'' intrebam eu in casti ...atenta sa nu ma auda vecina din stanga ...''Dadada ''....Si uite -asa , Am realizat o transmisie in direct in satul Paucea , comuna .....judet Sibiu ...mai ceva ca liniile de telefonie mobila !!!!! Bravo, Diana !

No comments:

Post a Comment