Wednesday, July 17, 2013

Vanea - Gateala de acasa

A mai trecut o zi, cu sarea, zaharul, piperul si paprica aferente... 
Zi superba datorita ei, trista din cauza mea... Dar azi a fost o zi cu totul speciala, precum toate zilele patronate de Diana. Am condus prima gatire asistata din istoria satului Paucea - unde porcii isi gatesc singuri mancarea si barbatii de 30 de ani sunt toti insurati si se uita la neveste cum isi unduiesc trupurile lascive pe langa aragazuri.

Si ne-am lasat dusi de val intr-un asemenea hal, incat saream cu gandul de la friptura de prepelita asezonata cu fructe de mare, pana la cel mai salbatic paprikas. Nu ne-am oprit aici, ci am dus arta culinara pe culmile papilelor gustative, decizand sa nu inchidem telefoanele pana nu ducem la bun sfarsit un gingas pilaf de orez cu morcovi si bucatele de carne de porc tavalite prin ulei si fierte in Maggie.

Pot sa zic, privind retrospectiv cu o unda de nostalgie, ca a fost o gateala la foc mic, orgasmica, numai fierberea carnii durand aproximativ 5 ore, un extaz presarat cu voci ingemanate! Sa nu credeti, totusi, ca pe altarul gastronomiei nu a ars nimic! Taman cand eram la rasul morcovului, morcov de care zicea Diana ca poate avea multiple destinatii turistice, tinand razatoarea in mana stanga si morcovul in mana dreapta, ca de obicei, am ajuns la radacina radacinii lui si continuam sa frec in gol. Un fleac, ce-am mai belit-... am belit degetul inelar de la dreapta. Din fericire, nu am ramas impotent, cum zic unii despre barbatii dominati de femei... Acum s-a prins buba, dupa ce am aplicat sfaturile Dianei, care ma implora sa'l sug. Am supt s-am lins, si ne-am amuzat ulterior - dupa ce-am mancat.
La desert a fost o mica nelamurire, dupa ce ne-am dat seama ca eu tocmai mancasem toata portia si Diana ramasese cu buzele umflate... Am cazut de acord ca viitorul desert ii va fi destinat si ca eu ii voi masa satisfactia... Pofta buna, Dianco!

No comments:

Post a Comment