Wednesday, July 17, 2013

Echilibristica cu viata

In ultimele 4 luni am facut o profesionista echilibristica pe sarma...am departat mainile...am facut pasi mici ...am inchis chiar si ochii de teama sa nu vad haul de sub mine....m am inclinat la stanga cand simteam ca ma prabusesc in dreapta si spre dreapta cand o luam spre stanga....de jos de tot, bunii mei prieteni ma incurajau ..''Hai , Diana, hai ca poti...nu te lasa...inca un pic si or sa se sfarseasca toate incercarile prin care ai trecut, nebunii si suferinte...hai , Diana, putin curaj, suntem noi jos, daca e sa cazi, te vom prinde, nu patesti nimic, doar sa nu calci prea...sau prea...Diana! deschide ochii ! Nu-i mai tine inchisi!Suntem noi jos, nu uita !''......Diana inca e pe sarma asta ingusta, care i se pare fara sfarsit....iar prietenii ei sunt totusi prea departe ptr a o salva ...Raluca, Vanea, Sorin, Elena, Morar., Olguta...va vad , dar nu e suficient ....

No comments:

Post a Comment