Wednesday, July 17, 2013

Postari vechi

  1. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    De ce fug femeile de-acasa....asta se intampla mai rar decat in cazul barbatilor,dar daca e sa fie...ceva e putred in Danemarca !Femeile o fac insa mai discret decat barbatii....atat de discret , ca afla tot familionu' ! Nu le gasesc alta scuza femeilor decat ca , spre deosebire de barbatii care vor sa si dovedeasca potenta....ele vor o regasire, vor o iubire imposibila.....si cat mai repede , ptr ca vremea lor trece aprig de iute !
  2. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Cata e distanta de la iubire la ura ? Cat latimea firului de par (am auzit asta la cineva)...cata distanta exista intre 20 de emailuri pe zi ...la saptamani de tacere ?Cat latimea fir.......Cata distanta e intre ''te iubesc '' si ''dispari din viata mea ''? ...Cat latimea fir.....Cata distanta e intre Bucuresti si C......?.cat UNIVERSUL !
  3. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Ascult ''Conexiuni''....si ma uit in urma, peste umar....furisez un ochi , poate, poate....e in spatele meu ....''iesi din viata mea'' , ne-am spus reciproc, intr-un glas, ca la comanda...si ptr prima data, intr-un an si 3 luni, ne-am pus de acord....incerc sa ascund mizeriile sub covor, amintirile la gunoi....sa pastrez totusi tristetea momentului, poate asa ma voi induiosa eu de mine insami .....Vezi mai mult
  4. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    De ce fug femeile de-acasa....asta se intampla mai rar decat in cazul barbatilor,dar daca e sa fie...ceva e putred in Danemarca !Femeile o fac insa mai discret decat barbatii....atat de discret , ca afla tot familionu' ! Nu le gasesc alta scuza femeilor decat ca , spre deosebire de barbatii care vor sa si dovedeasca potenta....ele vor o regasire, vor o iubire imposibila.....si cat mai repede , ptr ca vremea lor trece aprig de iute !
  5. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Sa vorbim despre inselat.....inselatul are si el un mare farmec : cand se intampla alteia, nu tie ! mereu iti vei pune intrebarea, smotocindu-ti nasu-n sevetel..'' ce are aia si nu ai tu?'' ...Evident ailalta e boccie, nespalata, ''tiganca aia'', agramata, drogata, picioare strambe, nas in gura, gura-n ....ce n-ai zice de ea....de fapt te temi ca de dracu ca nu e asa...ca El a gasit la ea tot ce n-ai tu si nu vei avea in veci !
  6. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    My name is Luka....stau la 3 ....nu ca ar avea importanta de la ce etaj o sa ma arunc...atunci cand voi decide asta!...My name is Luka ...azi noapte, am cautat o bere in frigider, cred ca cea bauta ieri....my name is Luka ...stau la 3 si privesc stelele de la etajul 10..de vizavi, una anume , niciodata singura pe cer, steaua asta...atat de firava, de frumoasa , de senzuala, steaua asta...my name is Luka...as da o bancnota de 10 dolari sa aflu de ce isi bat copiii cei de la parter....my name is Luka ...ce importanta mai are ?
  7. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Ca sa dezvolt o idee emisa mai jos, colaterala unui articol, cum ca bolile ne napadesc din cauza spiritului care sufera ....asa e! Spiritul nostru si organele din mine sunt intr-o interdependenta infricosatoare....daca spiritul meu sufera din te miri ce cauza , pe loc ma inteapa ficatu' sau ma ia vreo migrena suspecta...pana acum un an, ma plangeam de tiroida, de inima, de stomac....tratate cores...Vezi mai mult
  8. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    ''Cazut pe spate, la pamant, nu poti privi decat in sus"....am gasit asta la Raluca, nu va intrebati care, e unica Raluca din lista mea...cat de important este cum te prinde caderea asta, cu fata in sus sau cu ea in jos.....sa presupunem caderea cu fatza in sus...voi avea inca puterea, de acolo , de jos sa intind mana cuiva care e dispus sa priveasca in jos, la mine, caruia ii pasa....de acolo, cu fatza in sus inca mai pot privi cerul si stelele noaptea,
    soarele ziua....de acolo pot sa intind mana spre cer si sa mut cum vreau eu norii pe cer...sau sa mut cerul cum vreau eu...de acolo,
    cu fatza in sus am toata puterea mintii si a iubirii intacta...inca !
  9. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Zici ca am stat o luna prin Thailanda si nu ma pot obisnui cu vechiul fus orar...cel mioritic si de balta tulbure....ma culc la 3 dimineata si ma scol fresh la 7 !Imi imaginez , noaptea tarziu, cand vad luminitele verzi stingandu-se una dupa alta, cat de singur poti sa ramai si in lumea virtuala...problema e sa dibuiesti in lista pe cineva care nu sforaie la unison cu ceilalti, atunci cand tu ai chef de confesiuni....daca l -ai gasit si e dispus sa va consumati alternativ minutele mobilelor /asta dupa ce laptopul s-a incins la maxim....atunci poti sa fii multumit. INCA E CINEVA PE PAMANT, CARE ARE OCHI SI URECHI PENTRU TINE.
  10. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Continuu dizertatia despre intrebarea Mihaelei Radulescu...''ce barbat vrei in viata ta ''.....vrei pe frumosul cu patratele pe abdomen , pe care sa-l tii in lesa pe la partyuri , ca pe un trofeu...il vrei pe baiatul onest , pe umarul caruia sa -ti smiorcaiesti dezamagirile si esecurile....pe care il intrerupi in telefon de n ori...suspecte intreruperi, dar el le suporta !...il..vrei pe oportunistul ptr care esti o optiune.....nu o prioritate. !.NU ESTI PRIORITATEA VIETII LUI ! DEGEABA EL E PRIORITATEA VIETII TALE ! Il vrei pe BARBATUL - BARBAT ,cu care te simti in siguranta, cu care vei sarbatori o nunta de argint/aur/diamant ....beahh...ma mai gandesc........
  11. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Traieste macar o zi din viata mea.....scoala-te fara chef, roaga-te sa nu fie soare dar nici sa ploua.....taraste-te la baie, unde iti vine sa te culci de-a latu' gresiei...si ai face-o , dar trebuie sa te intorci dupa perna ....nici apa de la robinet nu e buna de spalat ca prea curge pe tine...e prea lichida...pasta de dinti iti ramane sub/pe dinti si o inghiti in ciuda, stiind ca o sa te doara...Vezi mai mult
  12. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Ieri nu a fost marti....si totusi am luat-o pe aratura....am facut zigzaguri prostesti cum numai martea stiu sa fac....daca ar fi dupa mine, as scoate ziua asta din saptamana ....as scoate si lunea , asa ca sa putem incepe saptamana direct cu miercuri....poate asa s-ar putea sterge din memoria mea si ziua de ieri.....sorry,dragi prieteni , daca v-am suparat ieri cu nesimtirea mea !''Diana, Diana, iar te expui '' !
  13. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Afara e innorat....si cum starea mea de spirit se invarte dupa soare, e in berna cu totu'! Jumatatea mea trage de mine sa -mi dezlipesc extremitatile de laptop si sa ne aventuram spre o manastire, cu prietenii...eu, nu si nu! Ofelia nu se da dusa asa usor la manastire ! Vrea inca la castel, cu Printul ei prin preajma ....Ce-ar fi fost daca de pe atunci ar fi existat telefonia mobila....of, of,n-ar mai fi fost atatea tragedii....Zappule, Cosmoteule ....si restul...ati aparut prea tarziu....s-ar fi evitat si sinuciderile stupide ale lui Romeo si Julieta...dar toate la timpul lor!Ma duc totusi la manastire, sa pup niste icoane, sa ma inchin, ajuta si asta la ceva....sus , Diana, ca iese soarele in curand!
  14. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Azi am trait o mare deceptie.....prima in anii mei de femeie maritata....niciun buchet de flori REALE pe masa din living, niciun sarut de ''buna dimineata, floarea mea....e ziua ta , azi !''....am coborat scara...am cautat peste tot...o urma de floare, de frunza macar....am rascolit toate camerele...NIMIC ...Nimic real !pustiu ! Am simtit un gust amar in gura, in suflet, peste tot....nu-i nimic, ...Vezi mai mult
  15. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Marti....zi moarta sau cu ghinion ...ce- mi vine in minte , ce aflu de prin alte parti...''timpul vindeca toate, da-i timpului timp.'' Timpule, iti dau timp cat vrei, dar vindeca- ma de de tine, de intrusi, de falsi, de impostori , de insensibili,de vise, de neputinte, de slabiciuni....de apeluri, mesaje,injurii, jigniri.....vindeca -ma de mine insami...scapa-ma de mine, asta care sunt acum ....
  16. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Ei 2 sunt mana mea dreapta si mana stanga.....daca ma prind cu vreo tigara in gura...''Diana, arunc-o, e otrava curata!''.....ei 2 ma intreaba zilnic daca nu am uitat cumva sa mananc.....prietenii adevarati, am scris eu despre ei de mai multe ori....nu sunt sunt cei care te scoala din somn la 4 dimineata ptr cheful de a te scula...ci cei care raspund la telefon, la 4 dimineata, injurand printre dinti, dar raspund...prietenul adevarat este cel ptr care nu esti o optiune , ci o prioritate in viata....care- ti sta in cale doar cand tu ai de gand s-o iei la vale si el te opreste, iti pune piedica...prietenul adevarat nu cere, doar ofera. cu ochii inchisi ofera...."noapte buna si ai grija de tine. '' imi spun prietenii adevarati , noaptea inainte de despartire....tot ei imi ofera o cafea fierbinte, dimineata..prietenul adevarat isi infrunta demonii fricii si strabate o curte neagra ca sa raspunda unui telefon....multe fac ptr mine acesti prieteni adevarati, unul mana dreapta, altul mana stanga......
  17. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    ''Un prieten adevarat nu-ti sta niciodata in cale , decat in cazul in care se intampla sa te duci la fund'' ( A.Glasow)
  18. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    La ce ma gandesc....ma intreaba din nou FBul....ma gandesc cat de greu este sa ti gasesti un prieten adevarat, subliniez ''prieten''..nu altceva ! Si acestuia sa -i povestesti tot,chiar si de buba din talpa, mai ceva ca mamai tale, sa- i plangi pe umar, fara teama ca frustrarile tale vor face a doua zi inconjurul cercului de prieteni.....am un asemenea prieten si dupa ce ne povestim tooooooot si stam ore pe telefon, radem si ne amintim de bancul cu puscariasele care nu se pot desparti in fatza inchisorii....mai pun de-o barfa mica ! Asa e , prietene drag ? Despre tine vorbesc acum !
  19. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Daca te gandesti ca secundele formeaza minute, minutele formeaza ore, orele zile , saptamani, luni.....ani....intr-o viata de om traim atat de putin, atat de nepriceput, atat de prostesc...traim ptr altii, sa nu ne judece ei....nu traim ptr noi...in ultimul timp, am trait DOAR PENTRU MINE SI NU-MI PARE RAU...cel putin nu o sa regret ...ATUNCI, stiti voi cand! TRAITI PENTRU VOI, NU PENTRU ALTII !
  20. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    La ce ma gandesc ...ma intreaba FB...asta imi sare mereu in ochi de cate ori privesc in gol ..in acest ecran impasibil...ma gandesc ca ma asez aici doar ca sa mi intalnesc prietenii virtuali, ca mor sa le vad bulinele verzi active, ca as vrea sa le ating cu mana ...stiu ca dincolo de fiecare bulinuta verde e un chip, un suflet, bate o inima....se traiesc tragedii sau fericiri...pe care oricum nimeni nu si le spune aici...sunt secrete....marile noastre secrete....ca in rest, ne facem doar mici destainuiri care nu ne pot stirbi imaginea imaculata pe care o avem unii despre altii....nu-i asa ca am dreptate ......?
  21. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Pentru prietenii mei facebookisti care se intreaba probabil de ce scriu poezii in tandem cu Morar...acestora le raspund asa :.ptr ca nu am curaj de una singura....ptr ca am descoperit ca imi place foarte mult si ma reprezinta , la fel ca desenele mele....ptr ca in viata omul trebuie sa faca CE ii place lui, nu ce place altora, ptr ca , surprinzator, am primit incurajari sa continuu.si le multumesc acelora din suflet...ptr ca niciodata nu e prea tarziu sa zici...''e prea tarziu sa fac asta'' . Multumesc Poetului din pagina mea !MUZICA si POEZIA sunt marile mele castiguri din acest ingrat FB !
  22. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Nu as indrazni sa scriu acest text pe pagina lui....nu fara sa-i obtin in prealabil un accept tacit.....prefer pe pagina mea, unde pot sa scriu ce -mi trece prin cap....e prietenul meu de nadejde de aproape 10 luni...discret, calm , bonom, aristocrat prin excelenta, omul-enciclopedie....nu am inteles niciodata si nu inteleg nici acum lipiciul pe care il are la fetele cele mai frumoase ...probabil sarmul lui indiscutabil atrage avalansa de likeuri...probabil priceperea lui in materie de muzica adevarata, romantismul lui....toate visam la asa ceva....Sorin Patrascoiu !
  23. Munteanu Diana a distribuit o stare.
    Toti barbatii, indiferent de varsta, sunt niste baietei....asa raman ei, la stadiul asta....unul din ei, cel la care ma refer eu, a pierdut Polar Expresul spre Tarile Nordice ....si , de Craciunul cel Bun...si a pus dorinta cea mare...trenuletul electric din vitrina cu jucarii....Mosul i-a vazut lacrimile cat aluna de mari , s a induplecat de ochii lui migdalati si inrositi de nesomn si i a daruit trenuletul electric mult visat....trenuletul asta l a dus direct spre ''Celelalte cuvinte''...spre lumea de vis si muzici sublime , unde mai marele Calin Pop l -a imbratisat si l a recunoscut pe Mille, Mille cel din Timisoara anilor de studentie....

No comments:

Post a Comment