Wednesday, July 17, 2013

Soare rasare

Intre soare -rasare si soare-apune se crucifica secundele, minutele si orele vietii mele...cateodata imi imaginez ca nu mai existi...ca nu ai existat , ca totul a fost o himera, ca da, acum m-am trezit din vis....mi se strange stomacul atunci, parul in cap mi se face tepisori, ma trec sudori reci, capul imi vajaie, tensiunea imi amorteste degetele brusc...ziua mea e GOALA !Mainele si poimainele meu vor fi goale pe vecie !Nu , nu e de glumit cu atacul de panica ! Vreau sa vietuiesti , omule, in toate cele N secunde, minute si ore ale mele care scapa necrucificate, intre soare-rasare si soare-apune......Diana M.

Comentariu:
Intre soare-rasare si soare-apune, intre secundele in care te temi si cele in care ai incredere, se afla doar gandurile mele tandre trimise catre tine, nimic altceva! Temerile tale ar trebui ingropate sub ele, scumpo...

No comments:

Post a Comment