Wednesday, July 17, 2013

Vanea - 5 iunie

Cu laptop-ul pe genunchi, cu tigarile adormite peste un mult-iubit prosop uitat pe pat, gandurile inecate intr-o acuta teama de nesomn si o foaie cu strazi adiacente, scrise stangaci, lasata in paza creionului tau de pe noptiera, am abandonat stergerii temporare rusinea de a nu avea pregatit decat un tort imaginar compus din esentele mele, din luminile trecutului meu asternut peste placerea de a respira viitorul cu tine, din dragostea si atentia cu care ai merita sa fii permanent inconjurata...

M-am trezit cu laptop-ul asezat frumos langa mine - de catre un cineva imaginar, devreme, de parca acel cineva ar fi avut grija ca gandurile sa-mi fie odihnite inainte de a-ti scrie ceva demn de tine, si totusi, inainte ca tu sa te trezesti. Daca n-ar fi aniversarea ta, as zice ca asta-i o minune, daca n-as sti ca tu reprezinti toate minunile!
Scumpa Diana, sunt sigur ca ziua de azi nu-ti sarbatoreste implinirea unui anumit numar de ani, ci initierea unei noi vieti. Poti sa spui ca ai 7 luni si jumatate, cand te va mai intreba cineva de sanatate si varsta. Iar, daca insista ca nu-i posibil, spune ca noua ta viata s-a nascut prematur si ca o tii in incubator. :)
Iti urez "la multi ani", cu toate ca sunt convins ca o sa traim multi ani, cu toate ca stiu cat de mult urasti aniversarile si falsitatile timpului asezate peste cele ale protocolului aniversar...

Sa nu te prind ca nu-mi esti fericita, Diana, ca te coplesesc cu prezenta, or tu stii cate chinuri presupune asta. :D De la mine, ai trandafir alb, o promisiune de a-ti persista garantat si nelimitat, si multumirea ca-mi existi alaturi! Sunt convins ca imi vei ramane, pentru multi, multi ani, cadou de 1 martie, iar eu, la randul meu, sper sa fiu acceptat drept cadoul tau de 5 Iunie...! La multi ani, draga si scumpa mea Diana!...
Bell te iubeste, cu sau fara cadou material...

No comments:

Post a Comment