Wednesday, July 17, 2013

Un ardelean la Bucuresti - Pizza si Solcanu

Ne asezam, eu cu Vanea, la o pizzerie modesta , de cartier. 3 mese cu totul, doar una libera...la una stau doua minore rubiconde, la cealalta un ins care se vrea nerecunoscut, adica bine camuflat de intuneric....asteptam sa ni se aduca pizza...''Imi dati un autograf?'' i se adreseaza lui Vanea una din minore...Vanea regreta instant ca nu e cel putin Mutu...eu fac o figura lunga si ma intreb mental cu cine seamana Vanea al meu...'' Dar eu nu sunt vedetaaaaa!'' ii raspunde Vanea cu glas gatuit de emotie...''Oh, scuze, da sa repare gafa bondoaca...am gresit masa... dansului voiam sa -i cer autograf ''...zise si-l indica pe nomenul intunericit...nimeni altul decat simpaticul si nocturnul si multicolorul protv-ist, Mircea Solcanu...colegul lui Kabral. Uffff, ma, Vanea...

No comments:

Post a Comment