Wednesday, July 17, 2013

Ghemul

Oare in statusul asta , oglinda trairilor noastre zilnice,trebuie sa scriem doar cele mai frumoase lucruri.?..sa trimitem zambete si bezele prietenilor..?..sa afisam exclusiv energii pozitive, in speranta ca asta da bine pe Fb.?..Nu am cum sa traiesc zilnic cu rasul pana la urechi...NU SUNT ALINUTA, CEA CU CODITELE PREA STRANS IMPLETITE !! Am mai mereu, in ultimul timp, zile proaste, dimineti in care ma scol cu un ghem de sarma in stomac....e cel de aseara, cu el m am culcat...''buna dimineata, ghemule...nu ma lasi, nu ma slabesti !'' Prietenii mei s-au invatat, bietii, sa -mi suporte smiorcaielile, bocetele ca dupa mort....ce sa le mai zic, cum sa le arat , sa le amintesc ca EU NU SUNT ASTA! Ca eram altfel....da-ti-mi ragaz, prieteni, sa redevin Diana cea vesela, cea care nu-si preface tristetea intr-un rictus chinuit !

No comments:

Post a Comment