Wednesday, July 17, 2013

Coperta de fundal

Poate lumea se intreaba ...''De ce Diana si-a schimbat coperta de fundal ''....un prim raspuns ar fi ca un foarte vechi si fidel prieten din lista mi- a cerut insistent asta ...''Diana, schimba (naibii) asta ca ma deprima ! Nu-mi mai vine sa intru la tine ''...''Sa vezi cate likeuri ai sa primesti''....sa mergem deci pe principiul ''placebo''!Cand am auzit ca de acum incolo , o sa primesc likeuri cu nemiluita....am cedat!In foto de sus lumea poarta masti....unii inca le pastreaza, altii au renuntat la ele si-si devoaleaza identitatile ...au acest curaj, precum fata din stanga ....indiferent cat de prezenta e masca si cum....toti purtam o masca invizibila ....ne jucam rolul de ''fericiti/nefericiti''....''impliniti/neimpliniti''...nu-mi spuneti mie ca nimeni nu ascunde nimic.....toti ascundem in adancul sufletului CEVA !Ei....cand acest CEVA va fi expus pe taraba FB-ului ...putem zice ca am atins gradul maxim de sinceritate . Eu as avea acest curaj....doar cu manichiurista mea care inghite orice vine de la mine
.Dixit !

No comments:

Post a Comment