Wednesday, July 17, 2013

Un ardelean la Bucuresti - Somnul dulce de dimineata

Ieri. Il sun pe Vanea. Nema raspuns. Inca o data....aceeasi tacere....hmmmmm, nu-mi place asta. Sun si pe Orange si pe Voda si pe Voda si pe Orange..si...si..si ..si. Tacere. Ce-o fi? Vanea nu face poante d-astea.O fi iesit din casa, l-o fi calcat trenu' pe trecerea de pietoni, l-o fi agatat vreuna ''flamanda''rau. Iar apeluri....aceeasi tacere. Nu. E ceva suspect . E de rau !!!!!Ma imbrac si in timp record il strig pe sub ferestre. Inauntru intuneric. Fu....-ti , Vanea, de-asta mi-esti? Ai plecat pe sest???Si strig, si strig.....au aparut pe la ferestrele de la etaj toti locatarii blocului , minus Vanea. Unde naiba esti Vanea? Eu raspund ptr tine, pauceanule! Daca ti se intampla ceva, imi ia maica-ta capu' !!! Pe cand ma dadeam de ceasu' mortii...iacata-l in fereastra...''Ce-i ma Diutule?? Am adormit oleaca..''

No comments:

Post a Comment