Wednesday, July 17, 2013

La telefon

Ii admir pe prietenii din lista mea ( ca pe altii nu am cum)...si anume pe cei care se incumeta, ca si mine , sa mai scrie cate un gand-doua in status....sa stiti ca e nevoie si de tupeu si de curaj si de un pic de talent sa SPUI ceva in cele cateva randuri , ceva care sa placa , sa fie recitit cu atentie pe urma...sa fie like-uit de fani!Prietenul asta al meu , are aceeasi placere a scrisului ''scurt'', cu destinatie precisa sau fara .....ni le recitim reciproc, unul altuia ( la telefon) ...asa ne-am obisnuit si nu procedam altfel, e un fel de ritual obligatoriu ! As vrea sa cred ca nu facem rau ca ne expunem trairile cotidiene, fiecare din bucataria lui...chiar daca , un prieten nepretuit , mereu imi spune cu repros :'' Iar te expui , Diana''!

No comments:

Post a Comment