Wednesday, July 17, 2013

sfrrrr, mrrrr, hrrrr


  1. Ma gandesc asa ...habar nu am la ce ora am adormit , pur si simplu....stiu doar ca o voce imi susura in telefon...ca telefonul era asezat pe palnia urechii....vocea de dincolo se pierdea usor-usor in neant...eter...sau ce-o fi....pana a disparut cu totul ! Eu am oferit la schimb un sfrrrr, mrrrrr , hrrrrr, ca torsul de pisica ....si se pare ca asta si astepta interlocutorul meu, spre siguranta lui si aia nationala, ca nu o sa ma scol , sa ma iau la hartza pe FB cu toti prostii ''plecaciunisti''sau cu fanii lor ! In fine...m am trezit pe la 5 a.m. cu acelasi telefon , pe aceeasi ureche stanga, ceea ce inseamna ca am dormit neintoarsa vreo 5 ore....si ca m-am iradiat multiplicat cu 10.
  2. Sunt clipe in viata noastra diurna sau mai ales nocturna, cand ne dam cu stangu-n dreptu' atat de constiincios ca ne miram si noi....asa am facut si eu, azi -noapte ,spre dimineata !!! cand in mod normal trebuia sa dorm, dar eu , nusinusinusinu!, vorba lui Mark,a trebuit sa intind mana spre blestematu' de telefon care imi sfasia neuronii adormitzi....Stau si ma intreb..''fratilor, unii nu au somn noaptea???nu muncesc ziua suficient ???daca nu, sa nu le mai dea statu' salariu!''........sau sa -i trimita la lopata tovaraseasca., la sapat tuneluri si canalizari.....sa vezi atunci somn pe ei !..''

No comments:

Post a Comment