Friday, September 13, 2013

tensiunea si caldura

Daca credeti cumva ca tensiunea din capsorul meu a tinut azi cont de incurajarile mele interioare de genu' ...''Hai Diana, hai ca poti ! Inca putin si ajungi !!!! Asta nu e soare....Asta nu-i canicula...ti se pare ...Afara-i frig , ninge, e lapovita, soare cu dinti, furtuna, viscol.....brrrrr, ce frig al naibii, de ce nu mi-am luat paltonu/blana/cojocu' ?''.... Deci, daca credeti ca asa ceva a avut efect in capatana mea ....apoi va inselati ! Mi s-a ridicat o draga de tensiune, mai ceva ca Sky Tower -ul ! Noroc cu o Dorna mioritica cu care m-am stropit pe fatza si pe rochita de matase, pfff, ca altfel nu mai sprijineam zidul unei case, ci ma lungeam cat eram de lunga ,la poalele ei ! Bravo Vanea, ca n-ai facut atac de panica ! Brav ardeleanu'' meu !

No comments:

Post a Comment