Friday, September 13, 2013

defectele lui vanea, la casa viorel

Defectele lui Vanea : pleaca din camera , trage usa dupa el si nu o inchide cu cheia (tre sa fiu atenta sa nu se repete faza )...cica , ''suntem la hotel, cine sa intre in camera noastra?''. Pleaca la restaurant cu papucii de casa ( se incapataneaza sa creada ca e ca la el acasa, cand se duce sa manance in bucatarie). Uita de la mana pan' la gura, pierde portmonee si mobile. E gura casca ! Mananca foarte-foarte incet, c-asa l-a invatat mama lui (parca mesteca pietre !) . Taie bucatele mici toata mancarea din farfurie si abia dupa aia infige furculita (cu linsul degetelor ce sa mai zic ?) . Umbla cu varfurile labelor desfacute (Charlie Chaplin, asa-i zic eu). Asa i se zicea inca din copilarie .....offf , nu l- am cunoscut eu atunci , ca-i dadeam cu joarda peste picioare, sa si le-adune !Isi roade unghiile, asa isi face el manichiura, noroc ca are un pic de burtica si nu se poate apleca la picioare, ca s-ar rezolva si problema pedichiurii. Ma omoara... cu noua lui freza, ''Dianco, cum imi sta paru, mi s-a stricat?'' si asta tot la 5 min. Cam atat imi vine in minte. Calitatile ??? Vi le-am spus acu 2 luni...era o lista nesfarsita ! Vanea e un personaj. Poate va fi personajul viitoarei mele carti, cine stie ? Nu-i asa, Joe?

No comments:

Post a Comment