Friday, September 13, 2013

la roata norocului, brasov

Un pranz la Roata Norocului din Brasov e mai mult decat ieftin . Am baut 2 pahare de vin , am mancat 2 ciorbe de burta , 2 portii de snitele cu cartofi si o portie de papanasi , fiecare. Totul 18o roni!!!!! Nu pentru ca atat scria pe nota de plata. Nuuuuuu !!!!!. Pe nota scria 80 roni , dar noua ni s-a facut rau seara de la atata mancare, am comandat taxiul din Poiana , ne-am dus la Brasov, am dat pe medicamente de burta....si toata distractia asta a fost 1 mil. Aaaaaa, daca mai pun ca in drumul asta Vanea si-a pierdut definitiv mobilul , mai punem cateva milioane bune.....s uite-asa, un pranz la Roata Norocului, te poate duce la cateva milioane !!!Facaturi, ar zice Vanea ....or fi !.
ps La concertul de orga de la Biserica Neagra am participat.....dar de oboseala , dupa multa plimbare si cumparaturi prin Brasov era sa adormim de-a binelea (ma rog, n-am fi fost singurii care motaiau in banci). Dar , prevazator, Vanea a tinut apasat butonul de inregistrare, in timp ce sforaia delicat cu capu pe umaru meu... In fine, ziceti si voi, pe cine nu adoarme Bach ??????

No comments:

Post a Comment