Friday, September 13, 2013

lacrimi la pink floyd

L-am simtit pe Vanea langa mine tremurand, la primele piese...am pus mana pe spatele lui....se cutremura camasa pe el...si atunci l-am privit....plangea incet, potolit , de rusine sa nu-mi dau eu seama cat de mult l-au emotionat imaginile proiectate pe zid. Gresit, Vanea......daca erai mai atent, m-ai fi simtit ca plangeam cu mult inaintea ta, lacrimile mi se innodau sub barbie ,dar imi feream fatza, de rusine....nimanui nu-i place sa-si arate slabiciunile , mai ales omului iubit ! Asta am simtit la concert : in gura, gustul lacrimilor mele si in inima emotii care mi-au facut tandari sufletul.....NICIODATA sa nu fiti singuri in asemenea momente, impartasiti-le cu cineva drag, caruia sa-i simtiti trupul si inima alaturi . NEVER ALONE !

No comments:

Post a Comment