Friday, September 13, 2013

sosirea in poiana

Reportaj de la fata locului . In poiana nu a rasarit soarele vizibil, adica e ceata , innorat si al naibii de frig afara. Noi am uitat sa punem haine groase in bagaje , in fuga plecarii , practic le avem tot pe cele de la mare. De fapt am uitat asa : pasta de dinti, slapi de interior, geci groase.. Aseara ne-am batut pe o pereche de pantaloni de ttrening lungi si caldurosi , ai mei, pusi in bagaje ca printr-o minune. Eu, lapona Enigel , ador frigul si inghetul de afara. El, riga Crypto, tremura interior si exterior si tanjeste dupa canicula de la mare. Neahhhhh, beahhhh.....astept sa se trezeasca, mor de foame, ma gandesc la micul dejun de la parter....cred ca asta visam azi noapte cand zambeam in somn, nu alte mascari. 

No comments:

Post a Comment