Friday, September 13, 2013

goldie labradorita

Goldie e o labradoritza din vecini....ma mai duc eu din cand in cand sa vad de ea, cand proprietarii nu-s acasa. De ce o pomenesc? E o catelusa - strutz...de cand o stiu eu , mananca asa : resturi de caramizi, sarma, cabluri, plactice, maturi, detergenti, ciment, lemne, dopuri, pamant, bucati de gresie/faiantza,perne, saltele( una a terminat-o integral, una bucata canapea de piele / Mobexpert( cand i am sunat pe stapinii cainelui sa -l parasc , mi -au zis ca le-am stricat vacanta ....s-au stropsit la mine ca la un infractor) ......Azi am trecut pe la ea sa vad ce ispravi a mai facut.Am vazut ca dadea tarcoale infometata televizorului din pavilionul din curte....Jesus, daca il incepe, nu se lasa pana nu-l termina !De-ar veni astia odata acasa !!!!!!!E un terminator !!

No comments:

Post a Comment