Friday, September 13, 2013

sarmalutele si maramuresencele

Astazi am nimerit, din intamplare, la Muzeul Taranului Roman. Cautam disperati ceva sa mancam si am gasit doua maramuresence neaose ,care faceau intr-un ceaun sarmalutze. Am cerut cate 5 (erau miiiiiiiici), mamaligutza si 2 placinte cu branza si marar. Socoteala, 20 lei tot !. Am ramas interzisa , mi se parea f. ieftin, eram sigura ca n-au pus la socoteala placintele ! Apoi mi-am amintit ca Vanea se lauda ca e de pe langa Medias, ardelean ca si ele...s-or fi gandind femeile ca e de-al lor, sa nu-l saraceasca....cred ca asa se explica, altfel nu. Am vrut sa fiu corecta si sa le intreb de asta...dar cand am muscat din placinta, era sa-mi rup dintii de crocanta ce era....asa ca am renuntat . Paguba la ele. Rusine sa-mi fie !

No comments:

Post a Comment