Thursday, September 19, 2013

vanea si shaorma

Azi in Centrul vechi, chititi sa bem o bere si sa mancam o shaorma .....mica. Cand sa iesim din casa, Vanea decide ca nu pleaca fara haina de piele. " Vanea, afara-i cald de mori !!!'' ....''Nu-i nimc , Dianco, mergem pe la umbra. Sa stiu ca lesin de cald, iau haina ! ''....Evident ca dupa 100 m , Vanea a transpirat . Si a transpirat la greu ! S-a decis ca trebuie s-o scoata si s-o poarte elegant , pe brat , cum fac actorii in filme ! A pus-o cu mare grija pe scaunul de la Kebab Shelari, nu a scapat-o din ochi nici cat si- a mestecat shaorma .....cu ochii numai pe ea si pe ciorditori. Chiar i-am zis :'' Mai las-o frate, ca nu-i copil sa -ti dispara !'' In fine, ne stergem degetele, ne ridicam, iesim. Satisfacuuuuuuuti ! '' Vanea, unde-i haina de piele, futu-i ? !!!!!'' Vanea, se invarte in jurul axei de 2 ori si da din maini disperat....eu intorc capul si vad haina de piele pe scaunul unde statuse Vanea. Am strans din dinti si m-am abtinut . In gandu meu , doar in gandul-gand, , Vanea a mancat o mama de bataie !

No comments:

Post a Comment