Friday, September 13, 2013

taximetristul obraznic

Discutie intr-un taxi, la 3 dimineatza (Vanea , pe locul din dreapta fatza) : '' V-as pune o intrebare dar mi-e ca va suparati ''...''Pune-ti-mi-o ''....''Nu, ca va suparati !''...''Haide , domle, pune intrebarea''...Sunteti casatorita?''...''Da, sunt. De ce"?....'' Pentru ca sunteti impulsiva....imi plac femeile impulsive, fac parte din sistem.....Dar in sacosa ce aveti ? Aha, prune ....sunt bune ? sa nu aiba carne ! Pot sa iau si eu cateva? Sunt acre ! Daca ma ia stomacu , trag o fuga acasa, oricum mi se termina tura...De azi dimineatza de la 9 muncesc , am 2 stenturi si 150 de kile.....Dar domnu cine e? Are familie?Aveti copii? Ce treaba aveti acolo unde mergeti la ora asta? De ce umblati la ora asta ? ....Am ajuns ! Va mai trebuie prunele.???...ca oricum nu sunt bune!!''.........Am platit, am trantit usa si l am lasat pe sofer turuind in continuare despre prunele mele...

No comments:

Post a Comment