Thursday, September 19, 2013

vanea are voce

Vanea are voce. Vanea canta bine . Si muzica usoara si populara, ceva in genul lui Gh. Turda, adica voce baritonala, vibrato natural. Toata ziua canta Vanea, in baie, in bucatarie, in scara blocului. Azi mi-a zis ca vrea sa urmeze niste ore de canto , nu conteaza unde si cu cine, ieftine sa fie si sa -l invete ceva. Stie insa ca aici nu ajungi decat cu saci de bani dati, fara garantia ca devii celebru si te umpli de lovele . M-a intrebat simplu si direct , cu o logica sublima :''Diutu, dar nu putem sa-i propunem profesoarei sa -i platim orele doar daca am succes ? Ca asa ar fi normal...daca nu am succes sa nu vada niciun sfantz. Inseamna ca nu a fost o buna profesoara. '' ....''Ma Vanea, cand un elev ia meditatii, el nu -si conditioneaza plata de intrarea in liceu/facultate. Banii se dau indiferent de reusita. ''....Vanea devine trist : '' Nu, nu mi se pare corect sa dau bani daca nu am garantia ca o sa reusesc in muzica. Daca o sa am succes, ii dau, daca nu, nu ''. Din asta nu l-am putut scoate.

No comments:

Post a Comment