Friday, September 13, 2013

infectia dianei

Acu 2 dimineti m-am sculat cu pleoapa umflata. Nu m-am speriat, imi plac micile schimbari.Ieri , pleaoapa capatase dimensiuni apocaliptice., okiu ma manca si ma ustura. Bon. M-am dus la farmacie, hotarata sa -mi cumpar canamicina, buna ptr infectii oculare. '' Va dau ceva mult mai bun'', imi zambi profesional farmacista....si-mi dadu nush ce unguent, cica face minuni. Seara, okiu meu sclipea masiv si unguentic, de Vanea s-a speriat cand m-a vazut pe videocet. '' Noapte buna, ochi de stiuca, ily !'' asa suna mesajul lui de noapte. Dimineata, nu am mai vazut decat cu un ochi, celalalt mustea, umflat ca aluatu' dospit. ''La doctor, la doctor cu tine ! '' striga Vanea din Paucea. Eu, ca sa economisesc 150 roni (consultatia la privat) , chitroasa cum sunt, mi-am cumparat canamicina.Acu sunt bine, nu mai am ochi de peste. Sau cam asa ....

No comments:

Post a Comment